maxik
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Wto 19:15, 19 Paź 2010 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
1. Forum jest podzielone na kategorie i podkategorie tematyczne.
1.1 Forum obejmuje tematykę Klubu Żeglarskiego Nysa i spraw z nim związanych. Ma na celu skupienie sympatyków klubu tak obecnych, jak i byłych.
2. Redakcja Forum ma prawo otwierania nowych i zamykania istniejących kategorii tematycznych.
3. Z Forum mogą korzystać wszyscy zarejestrowani, a w ograniczonym stopniu również niezarejestrowani użytkownicy.
4. Redakcja Forum dokłada wszelkich możliwych starań, aby Forum działało nieprzerwanie oraz bez zarzutu. Redakcja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jego nieprawidłowe funkcjonowanie.
5. Forum służy tylko i wyłącznie do zadawania pytań, wymiany spostrzeżeń, poglądów oraz informacji posiadanych przez zarejestrowanych użytkowników. Nie toleruje się wprowadzania innych użytkowników w błąd.
6. Zarejestrowani użytkownicy mają prawo do zamieszczania nowych postów oraz odpowiadania na posty już istniejące.
Użytkownicy niezarejestrowani, tzw. Goście, mają ograniczony dostęp do Forum. Nie mają możliwości odpowiadania na istniejące już tematy. W dostępnych dla siebie działach ich prawa ograniczają się wyłącznie do odczytu tematów tam się znajdujących.
6a. Wyjątkiem dla niezarejestrowanych użytkowników jest dział „ogłoszenia” gdzie mogą zakładać nowe jak i odpowiadać na tematy.
7. Wśród grona zarejestrowanych użytkowników mogą znajdować się użytkownicy (Administratorzy, Moderatorzy) posiadający większe uprawnienia w poruszaniu się po Forum, z prawem ingerencji w cudze posty, do usuwania cudzych postów włącznie. Ich zadaniem jest kontrola treści publikowanych przez użytkowników i usuwanie informacji wymienionych w pkt.8. Mają oni prawo do karania użytkowników łamiących postanowienia niniejszego regulaminu w taki sposób, aby zaprowadzić porządek na Forum.
7a. Decyzja o usunięciu postu lub tematu przez moderatora musi być poprzedzona poinformowaniem o tym administratora forum.
7b. Wszelkie decyzje personalne muszą być uzgodnione z administratorem forum.
8. Redakcja Forum zabrania użytkownikom zamieszczania i publikowania treści niezgodnych z prawem, reklam, spamu, a w szczególności numerów seryjnych, kluczy programowych, cracków, czy tzw. 'wspomagaczy', 'poprawek', 'łatek' etc. umożliwiających nielegalne użytkowanie komercyjnych aplikacji. Użytkownicy nagminnie niestosujący się do niniejszego postanowienia mogą liczyć się z konsekwencjami: z czasowym zablokowaniem dostępu do Forum oraz wykluczeniem z grona zarejestrowanych użytkowników.
9. Redakcja Forum informuje, iż użytkownicy mogą w postach zamieszczać odnośniki (hyperlinki) do stron WWW/informacji/etc. pod warunkiem, że treści, do których prowadzą, nie są niezgodne z pkt.5 i 8 niniejszego regulaminu.
10. Redakcja Forum informuje, iż rejestruje numer IP każdego użytkownika Forum przy każdym jego zalogowaniu.
11. Redakcja Forum informuje, iż nikt z Administratorów, Moderatorów ani jakichkolwiek grup użytkowników nie ma dostępu do prywatnych haseł użytkowników. W razie zagubienia hasła, możliwe jest jego zresetowanie w systemie. Czynność ta może zostać dokonana wyłącznie przez Administratora na wniosek Użytkownika, po czym system wygeneruje nowe hasło i automatycznie prześle je na e-mail Użytkownika bez udziału Administratora.
12. Korzystając z Forum należy przestrzegać zasad netykiety i pisowni języka polskiego. Na Forum nie będą tolerowane wypowiedzi, których forma lub treść może sugerować niedostosowanie wiekowo-emocjonalne w jakimkolwiek stadium. Korzystanie z dobrodziejstw internetu ma być przyjemnością, a nie smutną koniecznością czytania pokazów zdolności lingwistycznych co niektórych użytkowników.
13. Na Forum nie będą tolerowane żadne objawy słownej przemocy, nieetyczne zachowanie, zamieszczanie treści obrażających innych użytkowników, osoby publiczne lub prywatne. Posty zawierające ww. treści będą kasowane, a ich autor może zostać usunięty z forum. Decyzję o tym - po zapoznaniu się z tematem - podejmuje Administrator, po konsultacji z Moderatorem lub osobą pokrzywdzoną. Decyzja jest ostateczna i nie podlega tłumaczeniu i negocjacjom.
14. Redakcja Forum informuje, iż nie ponosi żadnej odpowiedzialności, pośredniej lub bezpośredniej, za jakiekolwiek transakcje, zawartość merytoryczną i treści znajdujące się na Forum.
15. Korzystanie z Forum oznacza wyrażenie zgody na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.
|
|